הכי הוליסטי: מגדלים בעיניים

7 צפייה בגלריה
לרקוד מול הבורסה
לרקוד מול הבורסה
קאמאקורה. לרקוד מול הבורסה
(צילום: מידן מור אלון)
שם המקום: מסעדת קאמאקורה
מיקום: מלון אינדיגו – INDIGO ROOFTOP ברמת גן
גובה: 30 מטרים מעל פני הים
קראו גם:
תצפית: גורדי השחקים של מתחם הבורסה ברמת גן ומגדלים בתל אביב: מידטאון, רום, גינדי TLV, השחר ו־we.
עיצוב: הסגנון הוא אורבני מודרני שנותן חוויה הוליסטית בעיצובו של סטודיו מיכאל אזולאי.
האירועים הכי שווים שהיו ועוד יהיו: מסיבה חגיגית לעובדי PEPPER (בנק דיגיטלי), חתונה ייחודית של זוג בתקופת הקורונה, ומסיבה לבית ספר להכנה לבחינות לשכת עורכי הדין.
המנה שהכי מתאימה לנוף: "טונה כמהין (74 שקלים) + קוקטייל. זו מנה יפה ומיוחדת בעלת הגשה פרונטלית מגניבה שנותנת ארומות שונות ורעננות".
מסר לבליינים: "שום דבר לא ישתווה לאירוח בקומת הגג האינטימית שלנו".
7 צפייה בגלריה
אספרנטו. הבר עם השקיעה הכי יפה
אספרנטו. הבר עם השקיעה הכי יפה
אספרנטו. הבר עם השקיעה הכי יפה
(צילום: אספרנטו)

ד"ש ממיאמי

שם המקום: בר אספרנטו - בר קיץ
מיקום: אליעזר פרי 14‬, מרינה תל אביב
גובה: 6 מטרים מעל פני הים
תצפית: הים, המרינה וחוף גורדון
עיצוב: שון קרול - יועץ קולינרי, מנהל פרויקט החידוש של האספרנטו: "העיצוב בשפה שנעה בין מרכז תל אביב לאיביזה או מיאמי ביץ'. כל הריהוט מעץ וברזל בסגנון גראנג'י מחוספס. המרפסת היא בעצם המקום בו אורחי המלון אוכלים את ארוחת הבוקר ובערב המקום הופך לבר".
המנה הכי מתאימה לנוף: סביצ'ה גלילי - דג לבן, פריקי, לימון, יוגורט, בצל ירוק, בצל סגול, פרי ועשבי תיבול (64 שקלים)
מסר לבליינים: "אנחנו שמחים אחרי שלוש שנות קורונה לפתוח את הבר עם השקיעה הכי יפה בלוקיישן הכי שווה בעיר. אנחנו מקבלים את כולם, גייז, סטרייטים, דתיים וחילונים" (סוגרים בימי שישי ב-18:00 ופותחים בשבת ב-21:00).
7 צפייה בגלריה
הילטון ביי. חלון לים התיכון
הילטון ביי. חלון לים התיכון
הילטון ביי. חלון לים התיכון
(צילום: מיקה גורביץ)

הכי ים: ממיקונוס באהבה

שם המקום: הילטון ביי
מיקום: חוף הילטון
גובה: 6 מטרים מעל פני הים
תצפית: רונן מיילי, בעלים: "מהגג שלנו משקיפים על רצועת חוף הים. למעשה, יש חיבור בין מי הטורקיז לבין העיר. זה לא 'עוד נוף' אלא תחושה שאתה יושב ממש בתוך הים כחלק מהטבע. מצד אחד אפשר לראות את המרינה מצד שני את הטיילת ואת חוף מציצים".
עיצוב: "שילוב של לבן ועץ, כמו החופים במיקונוס ואיביזה. העיצוב מזמין להיזרק ולנוח על הספות כשברקע חופים לבנים וצלולים. בתקופת הקורונה היינו בטיול משפחתי במיקונוס והתאהבנו באווירה שם".
האירועים הכי שווים שהיו ועוד יהיו: "שיתוף פעולה שעשינו עם 'פקטורי 54'. כל האורחים הגיעו בלבן וזה היה מהמם. בכל ערב יש טקס שקיעה. ברגע שהשמש נוגעת במים אנחנו מנגנים את 'אינתה עומרי' של אום כולתום. כל הצוות יוצא לחוף, מוחאים כפיים ואומרים תודה לשמש".
המנה שהכי מתאימה לנוף: "שווארמה דג. מהים לצלחת".
מסר לבליינים: "חיה ותן לחיות, שמור על המרחב האישי ותכבד את הסובבים. יש נטייה בים להתערבב, אבל לפעמים אנשים רוצים לבוא לים בשביל לספוג שקט".
7 צפייה בגלריה
"נתיבי איילון באופק"
"נתיבי איילון באופק"
Pop up wine bar. "נתיבי איילון באופק"
(צילום: נטי לוי)

הכי רומא: יין בשעת שקיעה

שם המקום: Pop up wine bar
מיקום: בית פנורמה, דרך בן צבי 84
קומה: 18 מטרים מעל פני הים
תצפית: בדרום משקיפים על מרחבים עם נוף ירוק ופתוח כשבאופק נתיבי איילון. השעה היפה ביותר לבלות כאן היא שעת השקיעה.
עיצוב: מדובר במרפסת רחבה עם רצפת דק ומסביב תאורת גירלנדות. יש במקום שולחנות בר לצד שולחנות קפה ודלפק. באחת הפינות של הגג יש גינת תבלינים. הגג הוקם בעקבות סיור קולינרי שערך ברומא היזם והמפיק אייל נאור, הבעלים והמנהל של חברת EXP להפקת אירועים. באחת התחנות במהלך הסיור נערכו טעימות יין במחסן יין ליד השוק וכך הגיעה ההשראה.
האירועים הכי שווים שהיו ועוד יהיו: "כל אירוע מבחינתנו הוא שווה ומיוחד", אומרים בעלי המקום. "לכבוד חג השבועות חגגנו למשל עם ערב של יינות לבנים. ערב מיוחד נוסף, היה ערב שבו האורחים נהנו מיינות רוזה מעולים".
המנה שהכי מתאימה לנוף: "פיצה (55 שקלים) וכמובן היין שזה הסיפור של המקום, התמונות הכי מזוהות עם המקום ברשתות החברתיות הן כוסות היין עם שמות הלקוחות על כל כוס וברקע השקיעה".
מסר לבליינים: "אפשר לשתות יין מצוין במחיר נגיש. משלמים מחירי חנות עבור בקבוק יין + 25 שקלים דמי חליצה".
7 צפייה בגלריה
מלי מלו. גג בניחוח צרפתי
מלי מלו. גג בניחוח צרפתי
מלי מלו. גג בניחוח צרפתי
( צילום: ניר סטולו)

הכי בורגני בוהמייני: מר מונופול הפתיע

שם המקום: מלי מלו – דאנס בר קולינרי עם מטבח של מאיר אדוני
מיקום: יבנה 42
גובה: 76 מטרים (קומה 14)
תצפית: לירן אלאיוב, מנכ"ל של OTH, חברת הבת של מלונות בראון: "הגג מחולק לחלק חיצוני ופנימי. בתוך החלל ישנם חלונות גדולים שמהם ניתן לצפות בעזריאלי ויגאל אלון (שמזכירים את ניו יורק עם גורדי השחקים) ומהצד הדרומי רואים את האזור העתיק והנמוך של יפו".
עיצוב: "המלון בהשראת הבובו, כלומר בורגנים בוהמיינים בניחוח צרפתי. המקום מעוצב עם רצפת מעוינים ומשבצות שחור לבן, שולחנות מעץ מלא עם רגלי זהב. הפירוש של 'מלי מלו' זה חלב ודבש בצרפתית. בהתאם לכך עיצבנו את המקום".
האירועים הכי שווים שהיו ועוד יהיו: "לאירוע האחרון המעניין שהיה בגג הגיע הדי.ג'יי אלק אנדון המכונה 'אלק מונופול'. הוא אומן רחוב ודיג'יי מוכר מניו יורק שהזמנו אותו לתקלט בבר. אלק ידוע בתור אמן המצייר את דמותו של 'מר מונופול' ממשחק הלוח המוכר. למרות שהזמנו אותו לנגן ולא לצייר, באופן ספונטני הוא ביקש שנקנה ספריי בצבעים שונים. הוא הגיע שעה קודם, והחל לצייר על הקיר החיצוני של המסעדה. יש לציין שיצירה שלו עולה כ-120 אלף דולר והוא הפתיע אותנו עם המחווה".
המנה שהכי מתאימה לנוף: "הרובע הלבנוני"– פנקייק לבנוני ממולא שפונדרה טלה (אפשר להחליף לחריימה), בצלים, הל, רוטב דגים, ליים ועשבים חרדליים (מילוי חריימה 69 שקלים, מילוי טלה 73).
מסר לבליינים: "תצאו, תאכלו ותרקדו. אצלנו כל חוויית הבילוי היא במקום אחד".
7 צפייה בגלריה
פוליהאוס. "כאן זה הכי חו"ל"
פוליהאוס. "כאן זה הכי חו"ל"
פוליהאוס. "כאן זה הכי חו"ל"
(צילום: שי נייבורג)

הכי בינלאומי: סקאזי נתן בראש

שם המקום: פוליהאוס (בר הרופטופ)
מיקום: נחלת בנימין 1
גובה: 9 מטרים מעל פני הקרקע
תצפית: כיכר מגן דוד, אזור שוק הכרמל וצומת הרחובות אלנבי קינג ג'ורג' ונחלת בנימין. המשולש הכי תל אביבי בעיר.
עיצוב: אסי אטז, מנכ"ל הפוליהאוס: "המלון מעוצב בסגנון אורבן ריזורט. אומנם אנחנו נמצאים בלב תל אביב, אבל האווירה בגג לצד הבריכה המהממת היא לגמרי חו"ל. קו העיצוב הוא לבן ונקי ללא קשקושים מצועצעים. העיצוב הכללי והרהיטים עוצבו על ידי מעצב העל כרים רשיד.
"הבר בגג נותן מענה גם לבר שכונתי לתושבי השכונה וגם לתיירים שמקבלים אווירה תל אביבית בינלאומית. ההשראה לקוחה מפרי דמיונו של המעצב רשיד אבל הקו מבוסס על מיקונוס (השילוב של הבריכה עם הווילונות הלבנים והנקיים) וקצת אווירת גג מפונפן במיאמי ומדריד".
המנה שהכי מתאימה לנוף: "שרימפס רול בלחמניית בריוש. שרימפס טרי חלוט, סלרי, בצל סגול, חסה סלנובה, תפוצ'יפס , מיונז ביתי טבאסקו (79 שקלים).
מסר לבליינים: "כאן זה הכי חו"ל".
7 צפייה בגלריה
חופש ודייטים
חופש ודייטים
חופש ודייטים
(צילום: באדיבות פור דה סול)

הכי אקזוטי: חופש בטעם סביצ'ה

שם המקום: פור דו סול | Por Do Sol (שקיעה בפורטוגזית)
מיקום: הירקון 169, כיכר אתרים
גובה: 20 מטרים מעל לפני הים
תצפית: בריכת גורדון, המרינה ורצועת החוף מדרום לצפון
עיצוב: "המקום מעוצב בסגנון של פנינת חופש, עיצוב אקזוטי, עטוף בצמחייה שלא ניתן להתעלם ממנה".
המנה שהכי מתאימה לנוף: "מנת הדגל של המקום היא סביצ'ה דג ים. זהו דג דניס טרי עם עגבניות, בצל ירוק וסגול, צ'ילי, אבוקדו וגבינת שמנת מתובל בשמן זית ולימון. מוגש על נאצ'וס (72 שקלים)".
מסר לבליינים: "הפור דו סול מסמל את אווירת החופש המושלמת לכולם – זוגות בדייט, חברים ומשפחות".