אתמול (ראשון) התקבלה קריאה אודות ילדה שננעלה בשגגה ברכב לעיני בני משפחתה ברחוב הל"ה ברעננה.
1 צפייה בגלריה
המגנט איתו השתמשו הכוננים לשליפת המפתח
המגנט איתו השתמשו הכוננים לשליפת המפתח
המגנט איתו השתמשו הכוננים לשליפת המפתח
(צילום: דוברות ידידים)
קראו גם >>>
הקריאה התקבלה במוקד הביטחון העירוני של רעננה הפועל בשיתוף פעולה עם ארגון ידידים. אנשי הביטחון העירוני יצאו למקום עם ערכת פתיחה של ידידים כשבמקביל הם מעדכנים את מוקד ידידים ואת כוחות החירום.
סהר נצר ואוראל חזי, כונני סניף רעננה, נענו אף הם לקריאה והגיעו במהירות למקום. בכוחות משותפים ובעבודת צוות עם אנשי הביטחון, הם הצליחו כעבור מספר דקות לשלוף את המפתח מהרכב הנעול ולחלץ את הילדה בשלום, ללא נזק לרכב.
סהר מספר: "בהתחלה ניסינו לפתוח את הרכב רגיל. אחרי שהבנו שמדובר ברכב מדגם כזה שנעילתו היא נעילת וואקום ואין אפשרות לפתוח את הרכב דרך הידית, שלף אוראל מגנט רב עוצמה והציע להשתמש בו על ידי הצמדתו למוט הפתיחה לשליפת המפתח. השתמשתי במגנט, הצלחתי במהירות לשלוף את המפתח ולחלץ את הילדה בשלום. הגיעו למקום הרבה כוחות חירום ומשטרה אבל אני שמח שהכול נגמר בטוב".
ישראל לזר, מתאם קשרי חוץ וקהילה בידידים, מוסיף: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית רעננה בכלל ועם אגף הביטחון בפרט. אנו מקיימים איתם שת"פ הכולל הדרכות לאנשי הביטחון והצטיידות בערכות פתיחה של ידידים. זה מוכיח שוב כמה חשובה העבודה המשותפת עם הרשויות המקומיות. אני מודה לאנשי הביטחון העירוניים על הסיוע המקצועי לכונני ידידים".
בידידים קוראים להורים לקחת לידיים "כלל מפתח" ולשאת עמם את מפתחות הרכב תמיד • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310