מאבקה של אמא: יפעת פייטלזון – זכריה מרעננה מגייסת כספים כדי לחלץ את אבי שלושת ילדיה ובן זוגה לשעבר מהסתבכות משפטית אליה נקלע לאחרונה. "ביום שזה קרה אני הבטחתי לילדים שלי שאני מחזירה להם את אבא שלהם, ואני ממש לא מתכוונת להפר את ההבטחה הזאת", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
משמאל: יפעת פייטלזון עם ילדיה ואביהם ג'קי
משמאל: יפעת פייטלזון עם ילדיה ואביהם ג'קי
משמאל: יפעת פייטלזון עם ילדיה ואביהם ג'קי
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
לפני ארבעה חודשים, בעשר וחצי בלילה, קיבלה יפעת פייטלזון – זכריה הודעת וואטסאפ מאבי ילדיה ובן זוגה לשעבר, ג'קי זכריה 'רק שתדעי, אני בשדה התעופה באתונה, עצרו אותי, אין לי מושג למה'. מאז עצור זכריה באתונה ועתיד להיות מוסגר בקרוב לגרמניה ולהיות מואשם, כפי הנראה, בעבירות של מרמה והלבנת הון. פייטלזון מציינת כי עדיין לא קיבלה לידיה את כתב האישום. "מאז התהפכו חיינו", היא אומרת, "עברנו כמה חודשים מאוד קשים עם המון בכי ולילות ללא שינה. בשבוע וחצי האחרונים, אחרי ש'יצאנו מהארון' והילדים יכלו סוף סוף לשתף, הם קיבלו המון אהבה מהמשפחה והחברים – המצב השתפר".
2 צפייה בגלריה
ג'קי זכריה. "לא מסוגל לפגוע בזבוב"
ג'קי זכריה. "לא מסוגל לפגוע בזבוב"
ג'קי זכריה. "לא מסוגל לפגוע בזבוב"
(צילום: פרטי)
בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות היא סיפרה כי "ג'קי, האבא של הילדים שלי, היה בדרכו לארץ לשבעה של אמו ולראות את הילדים לראשונה אחרי חמישה חודשים. בשדה התעופה עצרו אותו ומאז הוא במעצר ביוון בתנאים של כלא בתאילנד. הוא יושב בתא אחד עם רוצחים, אנסים וטרוריסטים...ג'קי עבד בבולגריה במשך 3 שנים בחברה שככל הנראה על פי צו ההסגרה, פעלה בניגוד לחוק. הבוס שלו הועמד לאחרונה לדין באוסטריה ופסקו לו 4 שנים בכלא. במהלך המשפט כקו הגנה, הוא הפיל את ג'קי שהיה עובד מסור... מי שמכיר את ג'קי יודע שהוא הבנאדם הכי טוב בעולם, כזה שלא יפגע בזבוב".
כאמור, בימים אלו היא מגייסת כספים לצורך המאבק המשפטי שעלותו, כך היא מעריכה, תאמיר למאות אלפי שקלים. "ללא ספק הוא חף מפשע, הבן אדם הכי טוב שקיים, מעולם לא פגע ולא יפגע במישהו אחר".
לתרומות: בפייבוקס או בביט 0546669873