רווחה מסוימת נרשמה היום (רביעי) עם פרסום "התמונה החינוכית" לשנת הלימודים תשע"ט של משרד החינוך ברעננה, הכוללת את הישגי מערכת החינוך בתחומים הפדגוגיים, חינוכיים וערכיים.
2 צפייה בגלריה
בחינות בגרות
בחינות בגרות
בחינות בגרות
(צילום אילוסטרציה: מוטי קמחי)
קראו גם >>
על פי הנתונים רעננה רושמת עליה של כ- ארבעה אחוזים בזכאות לבגרות עם 87.4% שניגשו לבגרות לעומת 83.8% אשתקד. זו עליה גם בהשוואה לשנתיים הקודמות אז היו זכאים כ-84.7% אחוזים מתלמידי התיכון בעיר.
גם באחוז הזכאים לבגרות מצטיינת רשמה רעננה עליה מרשימה והגיעה ל-18.8% מכלל הניגשים, ובבגרות 5 יחידות לימוד במתמטיקה נרשמה גם עליה עם 34.1% מהניגשים לעומת כ-32.3% אחוז אשתקד.
רעננה גם רושמת הישג ארצי כאשר תיכון מדעי תורני כפר בתיה רשם זכאות לבגרות של 100% מהתלמידים, ונחשב בין בתי הספר הבודדים בישראל עם רשימה מסוג זה.
2 צפייה בגלריה
טבלת יישובי השרון
טבלת יישובי השרון
טבלת יישובי השרון
(צילום: פרטי)

בתי הספר המצטיינים

תיכון אביב: זכאות לבגרות – 81.5% מהתלמידים. תיכון אוסטרובסקי: זכאות לבגרות – 95.2% מהתלמידים. תיכון אמי"ת רננים: זכאות לבגרות – 94% מהתלמידים. אמית מדעי תורני כפר בתיה: זכאות לבגרות – 100% מהתלמידים. ישיבת בני עקיבא רעננה: זכאות לבגרות – 88.9% מהתלמידים. תיכון חורב רעננה: זכאות לבגרות – 92% מהתלמידים. תיכון מטרו ווסט: זכאות לבגרות – 89.6% מהתלמידים.