לא ויתרה: אביבה קפלן מרעננה התנדבה לסייע במסגרת עמותת "כאן בשבילם" לילדים מוחלשים ונוער בסיכון במשך שנה, כולל בזמן הקורונה, והפכה אותם למצטיינים.
2 צפייה בגלריה
אביבה קפלן. "לא ויתרה"
אביבה קפלן. "לא ויתרה"
אביבה קפלן. "לא ויתרה"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
קפלן, בת למשפחה שכולה, התגייסה לטובת עזרה בלימודים לארבעה ילדים, מהם תאומים למשפחה של אם חד הורית מכפר סבא. גם בתקופת הקורונה אביבה לא ויתרה עד שהפכה אותם למצטיינים המתקדמים מאוד מבני ובנות כיתתם.
ניצן רייך יו"ר עמותת "כאן בשבילם" מכפר סבא: "ככה נראים אלופים. תראו את הנערה המדהימה הזו שקוראים לה אביבה, אביבה גרה ברעננה ומגיעה ממשפחה שכולה נתינה והתנדבות הינה ערך עליון בבית. אביבה החלה את ההתנדבות שלה בעמותת 'כאן בשבילם' בשיתוף פעולה עם 'אמדוקס ישראל' לפני למעלה משנה והתגייסה לטובת עזרה בלימודים לתאומים למשפחה של אם חד הורית מכפר סבא.
"אביבה הינה חלק ממערך מתנדבים גדול מאוד שמציעים עזרה בלימודים לילדים ונוער בסיכון והיום בעידן הקורונה האתגר הוא גדול הרבה יותר שכן את מערכי השיעורים ואת הלימודים מקיימים כיום מרחוק ובאמצעים שונים כמו זום.
2 צפייה בגלריה
אביבה קפלן, חיים ברוידא וניצן רייך
אביבה קפלן, חיים ברוידא וניצן רייך
אביבה קפלן, חיים ברוידא וניצן רייך
(צילום: פרטי)
"אביבה לא מוותרת גם בתקופה זו ומגיעה אל הילדים לביתם עם מערכי שיעור למופת, שיעורי בית ולא מוותרת לעצמה ולא לילדים. אם הילדים העידה כי הילדים היו ללא אנגלית בסיסית וכיום הם מתקדמים יותר מבני ובנות כיתתם, ולכן אנו במיזם רואים חשיבות עליונה דווקא בתקופה זו לחזק את החולשות בקרב ילדי הקהילה.
"אביבה, בשם כולנו, תודה רבה על פועלך, חריצותך והתמדתך אשר ראויים להערצה, ובתקווה לראות עוד עוד אנשים מדהימים כמוך במערך המתנדבים שלנו".
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא: "אביבה קפלן לקחה את תחום ההתנדבות שלב אחד קדימה. דרך עמותת ׳כאן בשבילם׳ ובשיתוף חברת אמדוקס מתנדבת אביבה במשפחה עם ארבעה ילדים ולא הפסיקה גם בימי הקורונה. אביבה שנקשרה למשפחה, סיימה כבר מזמן את שעות ההתנדבות שהייתה צריכה לעשות במסגרת התנדבות בני נוער והיום עושה זאת מעצמה ומכל הלב. תודה גדולה לאביבה על העשייה יוצאת הדופן. גאים בך