שר התקשורת, יועז הנדל, פתח אתמול (שלישי) את שנת הלימודים החדשה בביקור בבית הספר 'ברנקו וייס מיתרים' ברעננה, בשיח עם התלמידים והצוות על ההיערכות שנעשתה לפתיחת השנה בהתאם למגבלות הקורונה, ועל אופיו המיוחד של בית הספר.
1 צפייה בגלריה
השר הנדל עם תלמידי מיתרים
השר הנדל עם תלמידי מיתרים
השר הנדל עם תלמידי מיתרים
(צילום: דוברות עיריית רעננה)
קראו גם >>
בבית הספר 'ברנקו וייס מיתרים', לומדים בצוותא תלמידים דתיים, חילוניים ומסורתיים. השר הנדל, שגם ילדיו לומדים בחינוך המשלב, קיים מפגש עם התלמידים והצוות החינוכי, בו נכחו ראש העיר רעננה חיים ברוידא, מנהלת אגף החינוך רויטל שפירא ומנהל בית הספר דובי ארבל.
בית ספר מיתרים רעננה נוסד ב- 2002 על ידי קבוצת הורים, אשר ביקשו לייסד מסגרת חינוכית יהודית פלורליסטית בה יוכלו ללמוד יחד דתיים, מסורתיים וחילוניים כאחד, תוך כבוד הדדי ולמידה אלה מאלה.
יועז הנדל, שר התקשורת: ״החלטתי להגיע דווקא לבית הספר הזה מכיוון שכך צריך להראות הסיפור הישראלי. שילוב של דתיים וחילונים, שמאל וימין. ויכוח נוקב מתוך הגדרה עצמית של מי אני ולא מתוך חיפוש ״נגד מי אני״. כאן נמצא העתיד, אתם העתיד. ההבנה שאפשר וצריך לחיות ביחד מגיל צעיר ואני אעשה הכל כדי שזרם זה של החינוך המשלב דתיים וחילוניים יתעצם ויהפוך למוכר על ידי המדינה. ככה בונים חברה".