"חצר השוק" מגיע לרעננה: המתחם המצליח בכפר סבא שהפך לשם דבר בכל הארץ, עם שילוב הופעות של טובי הזמרים בישראל לצד מקומות בילוי והסעדה, זכה במכרז של העירייה ובספטמבר הקרוב גם תושבי רעננה יוכלו ליהנות ממנו.
2 צפייה בגלריה
"נחלת בנימין בלב רעננה"
"נחלת בנימין בלב רעננה"
"נחלת בנימין בלב רעננה"
(צילום הדמיה: סטודיו מו)
קראו גם >>>
מתחם חצר השוק ייבנה ברחוב השוק המוזנח, בואכה רחוב ברנר. בכל יום אחה"צ תיחסם הכניסה לרכבים והרחוב יהפוך למדרחוב, כדוגמת
נחלת בנימין ויכלול מסעדות, מוזיקה, הופעות וחיי לילה שוקקים. הרחוב יעוצב מחדש, המדרכה והכביש יהיו באותו גובה, עצים יישתלו משני הצדדים וכן יוצב במקום ריהוט רחוב חדשני. כמו כן, יתקיימו במדרחוב החדיש אירועים, הופעות מוזיקה ופעילויות לאורך השנה.
מי שזכתה במכרז היא חברת "גיא יצחקי ניהול פרויקטים ואירוח", שאחראית כאמור על חצר השוק בכפר סבא, חצר השוק בפרדס חנה וחצר השוק העתידית בנתניה והיא מתכננת אירועים של "לייב בחצר" והופעות גם בימי שישי: "לצד ההתחדשות ושילוב אלמנטים עכשוויים, נפעל לשימור חלקים אותנטיים, כדי לתת ביטוי לסיפור ההיסטורי והתרבותי של המקום", אומרים בחברה. מתכנן המתחם הוא סטודיו מו - אדריכלות ועיצוב פנים.
2 צפייה בגלריה
גיא יצחקי. "חושבים קדימה"
גיא יצחקי. "חושבים קדימה"
גיא יצחקי. "חושבים קדימה"
(צילום: פרטי)
מייסד "חצר השוק" גיא יצחקי אמר: "אני נרגש וגאה על זכייתנו במכרז. אני משוכנע שההצלחה שנחלה חצר השוק בכפר סבא ובפרדס חנה תחזור על עצמה ברעננה, ואף תעלה עליה. אומנם מדובר באוכלוסיות אחרות, אך ברעננה קיים איזה קונספט כאילו אין לאן לצאת, ומתחם חצר השוק שייבנה ייתן את המענה הזה במרכז העיר, במקום המותאם בדיוק לאופיה של העיר הנהדרת הזו.
"חשוב להדגיש שלצד הופעות של גדולי המוזיקאים בישראל יהיה גם שילוב של להקות מקומיות. אבל מעבר לכך, כמובן שיהיו מקומות של אירוח והסעדה לצד ברים וכו'".
כמו?
"תהיה מעדנייה מעולה, פיצריה ייחודית מאוד, בר לילה בלקני, חנות מתוקים וגלידות, וכמובן הרחבתו והתאמתו של מתחם ברנר 6 שנמצא בבעלותנו. גולת הכותרת תהיה משעות הלילה ואילך, שאז הקטע של רחוב השוק עצמו, שהיה מוזנח שנים ארוכות, יהפוך לאנדרגראונד מדהים. זה פשוט נחלת בנימין בלב רעננה, פשוטו כמשמעו".
דווקא בתקופת הקורונה לפתוח מקום נוסף ועוד בהשקעה כה גדולה?
"שמע, אין ספק שזה דיסוננס גדול. לצד המשבר הכלכלי הקשה שעברנו, גם בכפר סבא וגם בפרדס חנה, משבר שעדיין לא הצלחנו אפילו לשער ולאמוד את כל הנזקים שהוא גרם, אני פותח שני מקומות מאוד מושקעים וחדשניים: גם בנתניה וגם ברעננה. אז ראשית, אני חושב שהקהל צמא כבר לצאת ולשתות בערב בנחת ובלי מסכות ודוחות איזו בירה טובה ולשמוע הופעה מעולה. זה משהו שהוא חשוב לנפש בכל זמן, ובעיקר בזמן שככל הנראה אנחנו נהיה בפוסט קורונה. זה בכל הקשור לבחינה הכלכלית.
"שנית, יש משפט המיוחס למבשר המדע המודרני גלילאו גלילי: 'ואף על פי כן נוע תנוע', לא משנה מה קורה חייבים לנוע. כי בן אדם שלא ממשיך קדימה, לא נשאר במקום, הוא נסוג אחורה. זה מה שהנחה אותי בכל חיי וגם כעת".

מה יהיה במתחם?


¥ מסעדות

¥ בתי קפה

¥ בר לילה

¥ מעדנייה

¥ פיצרייה

¥ גלידרייה

¥ חנות מתוקים