אנשים טובים באמצע הדרך: ניצולת שואה ואזרחית ותיקה מאוד, שמתעקשת על אף גילה לשמור על עצמאותה, הגיעה בשבוע שעבר לבקר את בתה ברחוב אחד העם ברעננה. שעתיים של זמן איכות משותף מאוחר יותר, היא שבה לרכבה וגילתה שהועף לאמצע הכביש והיה מכוסח ופגוע וללא סימן לפתק או פרטים מזהים של מי שייקח אחריות על הנזק.
1 צפייה בגלריה
אבי מנשרוב: "לעזור יותר חשוב מכסף"
אבי מנשרוב: "לעזור יותר חשוב מכסף"
אבי מנשרוב: "לעזור יותר חשוב מכסף"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
"היא קראה לי לראות, כולה רועדת, בחרדה, מזיעה וחצי בוכה", תיארה הבת בפוסט שהעלתה בפייסבוק, "נסעתי למוסך שלי שהפנה אותי ל'שגריר פחחות', לבחור בשם אבי מנשרוב שתכף הרגיע את אמא שהיתה מבולבלת, והבין את הסיטואציה הרגישה. על המקום הרימו במוסך את האוטו, תיקנו בלי עיכובים, והאבי הזה לא רצה תשלום על התיקון. כל כך התרגשתי", סיכמה.
"ברגע שאני רואה אדם מבוגר בוכה, זה כואב לי, אני חייב לעזור", הסביר השבוע מנשרוב, בן 63, נשוי ואב לשלושה, המתגורר גם הוא בעיר, את הסיטואציה.
"הגברת אכן הגיעה עם אמה למוסך לפני החג, שתיהן נרגשות, האם רעדה. אמרתי לה 'שתי מים, תירגעי, תיקנתי לה את הפגוש ואמרתי לה 'סעי לשלום וחג שמח'. אני מאמין שברגע שאתה עושה מעשה טוב, זה יותר עבורך מאשר עבור האדם שעבורו עשית. ביום ראשון הגיע שליח עם שוקולדים מהמשפחה. נקווה שתמיד נעשה שירות לאנשים, ולא רק כסף".