מתפללים לחזרתה: נעמה לוי בת ה-19 נמצאת כבר שבועיים בידי החמאס בעזה. המתקפה תפסה את נעמה ממש בימיה הראשונים בנחל עוז, לאחר שסיימה קורס תצפיתניות. היא התפנתה למרחב מוגן עם תחילת אזעקות "צבע אדום" וירי הטילים לאזור, אולם עם השתלטות החמאס על הבסיס נחטפה, כשמשפחתה גילתה על כך מסרטון שהופץ ברשת ובו היא נראית עולה על רכב חמאס כשהיא אזוקה.
2 צפייה בגלריה
נעמה לוי
נעמה לוי
נעמה לוי
(צילום: פרטי)
נעמה היא בתה של ד"ר אילת לוי, רופאת נבחרת הנשים בישראל: "נעמה רק סיימה קורס תצפיתניות ושובצה בניר עוז כדי לסגור שבת וחג, ראינו סרטון שלה אזוקה על רכב בדרך לעזה, צריכים שיחזירו את כולם מהר ועכשיו".

2 צפייה בגלריה
נעמה לוי
נעמה לוי
נעמה לוי
(צילום: פרטי)

נעמה הייתה חניכה בנועם, נוער מסורתי ברעננה: "בימים אלו אנו מתאחדים ומתפללים להשבת נעמה לוי בוגרת שכבת צבי וסניף רעננה. נעמה נחטפה מבסיס נחל עוז במהלך שסגרה שבת כחלק מתפקידה כתצפיתנית. היא הצטרפה לסניף רעננה בכיתה יא, הייתה מדריכה בסניף והגיעה למפעלים וטיולים. נעמה לקחה חלק פעיל בישיבות צוות ופעולות, והייתה מחוברת לתנועה. אחרי התיכון, היא הייתה במכינת באר אורה והתגייסה ביולי לקורס תצפיתניות".
נעמה בנוסף הייתה טריאתלטית אדוקה. מטעם איגוד הטריאתלון הישראלי נמסר: "לצערנו אחת מהחטופות לעזה היא נעמה לוי, שהתאמנה בקבוצת אלטרמנס. אנחנו שולחים חיבוק למשפחה ומחכים לחדשות טובות".

קראו גם:

חטיפתה של נעמה נצפתה בסרטון שנחשפו אליו רבים והגיע לידינו (מטעמים מובנים לא פרסמנו אותו) ועוררה גל של אהדה וחרדה לגורלה. קתי משתפת: "כבר שבועיים כל ערב היא נמצאת במוחי. מי היא? מה שמה? מה איתה? מה עלה בגורלה??? איך אנשי השטן מתנהגים איתה? והינה עכשיו ראיתי פרטים על נעמה. נעמה לוי בת 19, ילדה יפה שרק סיימה קורס תצפיתניות בכדי לסגור שבת, נחטפה לעזה. שיחתה האחרונה עם אמא ד״ר איילת לוי הייתה במרחב מוגן ואז נותק הקשר".