ביום שלישי ה-26.4 התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, בו העניק מפקד הפיקוד, אלוף יהודה פוקס, תעודות הצטיינות למספר מצטיינים בתפקידים ותחומים שונים. בין המצטיינים נבחרו קצינת המבצעים של גדוד הסיור בחטיבת ׳חוד החנית׳, סגן עדי גולדברג, שקיבלה את אות ההצטיינות בזכות עבודתה הקשה והמסורה וכן, קצין האג"ם של עוצבת קלע דוד, סרן ד', שקיבל את אות ההצטיינות בזכות עבודתו הקשה והמסורה.
1 צפייה בגלריה
סרן ד' וסרן עדי גולדברג
סרן ד' וסרן עדי גולדברג
סרן ד' וסרן עדי גולדברג
(צילומים: דובר צה"ל)
קראו גם >>>
עדי בת 30 ומתגוררת ברעננה. היא התגייסה ב2010 כמדריכת שיריון, לאחר שנת שירות במרכז קליטה בכרמיאל, שם עבדה עם עולים חדשים. היא יצאה לקצונה, שובצה בחטיבת המבצעים והשתחררה כסרן ב2015. בזמן שירותה בחטיבה המרחבית מנשה חטיבת חוד החנית תפסה שם קו, ומאז עדי רצתה להגיע לשרת במילואים בחטיבה זו. משחרורה ועד היום, במשך שש שנים, עדי מבצעת מילואים בגדס״ר חטיבת חוד החנית. כשהיא לא בצבא, עדי היא עורכת דין העובדת בכנסת כיועצת פרלמטרית.
עדי מספרת על קבלת ההצטיינות: “הופתעתי מאוד לשמוע על ההצטיינות, אני מוחמאת מאוד. הגדוד שלי מורכב מאנשים מדהימים שמתנדבים למילואים ונותנים מעצמם הרבה מעבר וההרגשה היא שמעריכים זאת".
--------------
סרן ד׳ בן 25 ומתגורר ברעננה. הוא למד בתיכון אביב והרחיב רובוטיקה. ד׳ התגייס ב2014 לקורס טיס ובאמצע הקורס עבר לתפקיד מסווג בעוצבה. ד׳ מספר שמבין אפשרויות רבות שהוצעו לו, הוא התחבר הכי לשילוב בין הטכנולוגיה והלוחמה. הוא החל את הטירונות והמסלול במרץ 2015 ובסיומם הפך ללוחם בפלוגה מבצעית, יצא לקורס קצינים ושובץ כמ״מ. לאחר מכן ד׳ המשיך כמפקד השלמה חילית ולאחר שנה חזר כסגן מפקד פלגה ביחידה. ד׳ יצא לקורס מפקדי פלוגות ושירת שנה וחצי כמפקד פלוגה ג׳.
הפלוגה של ד׳ השתתפה במבצע ״שומר החומות״ ואף קיבלה צל"ש ממפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, בזכות תפקודה המצוין. ד' מספר: ״רגע השיא בשירות הצבאי שלי היה השבועיים של מבצע שומר החומות, שם הבנתי שעבודה קשה משתלמת, ואם אני דורש הרבה מחיילי, עלי לדרוש עוד יותר מעצמי. אני מאמין בדבקות במטרה ובסטנדרט גבוה, ערכים אשר מתבטאים באיכות הפעילויות של העוצבה.״ כיום ד׳ הוא קצין האג"ם של העוצבה מזה חצי שנה.
ד' הצטיין לכל אורך מסלולו הצבאי. הוא היה מצטיין קורס מפקדים, מצטיין השלמה חילית, מצטיין מפקד חיל התותחנים וכעת מצטיין אלוף פיקוד המרכז.