חבר מועצת העיר רעננה, עו"ד אלי אלוש, הגיש בימים האחרונים תלונה במשטרה נגד חבר מועצת העירייה, חיים גולדמן בטענה כי איים על חייו. "הוא איים עליי בכך שאמר לי 'אתה תמצא את עצמך באדמה' תוך שהוא מחזיק אקדח בנרתיק", סיפר עו"ד אלוש.
1 צפייה בגלריה
מימין: עו"ד אלי אלוש וחיים גולדמן
מימין: עו"ד אלי אלוש וחיים גולדמן
מימין: עו"ד אלי אלוש וחיים גולדמן
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>>>
לטענת אלוש, המקרה אירע לאחר ישיבת ועדת הכספים של העירייה שהתקיימה לאחרונה בעניין התקציב. "במהלך הדיון גולדמן הצביע על סעיף שלדעתנו קיים לגביו ניגוד עניינים. אחרי הישיבה יצאנו החוצה ואני פניתי אליו ושאלתי אותו למה אתה מצביע על הסעיף ואתה בניגוד עניינים. אז אמרתי לו שאני אפעל לכך שהעניין יטופל".
לדברי עו"ד אלוש, גולדמן אמר לו כי אם הוא מתלונן נגדו הוא ידאג שהוא יהיה באדמה. עו"ד אלוש טוען כי חש מאוים והגיש תלונה בתחנת כפר סבא בגין איומים על איש ציבור.
עו"ד לימור הלוי שמייצגת את אלוש אמרה במכתב ששיגרה למשטרה, כי לא ייתכן שכתוצאה מחשיפת שחיתות על ידי מרשה הוא יהיה נתון לאיומים. "מרשי חש מאז מאוים וחושש להסתובב לבד בעיר רעננה".
עו"ד אלוש הודיע ליועצת המשפטית של העירייה כי אין בכוונתו להשתתף בישיבות מועצה בהן משתתף גולדמן.
גולדמן אמר כי "אלי אלוש אינו אדם הראוי לתגובה. מדובר בפולטיקאי ששכח את דרכו ופועל באופן שיטתי יחד עם סיעת מרצ נגד המגזר הדתי והקהילה בעיר. אלוש אדם שמסוכסך ומצוי בהליכים משפטיים ותביעות בבתי משפט, כאשר היושר והאמת הם בגדר המלצה בלבד עבורו. צר לי שאלוש בוחר לעשות שימוש בהליכי סרק ציניים כנגדי. כמו במקרים קודמים גם הפעם האמת תתברר במהרה, ויפה שעה אחת קודם".
ממשטרת ישראל נמסר: "תיק החקירה עודנו מתנהל". ¿