עיריית רעננה רואה חשיבות גדולה בסיוע לילדים שנפגעו בפן הרגשי או בפן הלימודי עקב מגיפת הקורונה, ומזמינה את הוריהם לקבל תמיכה וסיוע באמצעות מרכז מטרי"ה בעיר, מרכז רב תחומי המספק מגוון רחב של דרכי טיפול ותמיכה, הן בילדים והן בהוריהם.
1 צפייה בגלריה
"מי ישלם לנו על הבידוד המניעתי הזה?"
"מי ישלם לנו על הבידוד המניעתי הזה?"
סיוע לימודי ונפשי לילדי העיר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
עיריית רעננה מאפשרת להורים לקבל מענה לצרכי הילדים, במרכז מטרי"ה הייחודי (המרכז לגיל הרך), אשר עוסק באבחון, ליווי וטיפול של ילדים בשנים הראשונות לחייהם, מתוך הבנה כי תהליכים אשר נעשים בגילאים מוקדמים הינם בעלי השפעה מכרעת על המשך מיטבי של החיים ברמה הרגשית, החברתית, המשפחתית והלימודית.
במטרי"ה מתקיימות קבוצות הכנה לכיתה א', וכן קבוצות הכנה לכיתה א' לילדים עולים חדשים, אשר יקבלו העשרה שפתית ותמיכה לימודית ורגשית בחודשים הראשונים בבית הספר, בסבסוד מיוחד על ידי משרד הקליטה. בנוסף, במרכז קיימות קבוצות רגשיות-חברתיות לילדי הגן, וכן אפשרות לטיפולים רגשיים פרטניים, הדרכות הורים, טיפולי ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת.
כל הטיפולים במטרי"ה הינם בעלות מסובסדת, ואף ניתנת אפשרות לפנות לעירייה לקבלת הנחה נוספת, בהתאם לקריטריונים.
ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "מגיפת הקורונה, איתה מתמודד העולם בשנה וחצי האחרונות, נתנה אותותיה ופגעה בתחומי חיים רבים, ולמרבה הצער, גם בילדים רבים הזקוקים לסיוע בתחום הרגשי-נפשי או בתחום ההתפתחותי-לימודי. אני מברך על הקמת המיזם, ומזמין כל הורה החש צורך בקבלת תמיכה ומענה עבור ילדיו, לא להסס ולפנות למרכז, לקבלת המענה והסיוע המיטבי".