גמ"ח ציוד לזכר אבי התלמידה: עם פתיחת שנת הלימודים והקירבה לימים הנוראים וחגי תשרי, חשבה המורה שירלי עגיב מבית החינוך אמית רננים על דרך יצירתית להנגיש לתלמידות הכיתה את האפשרות לקיים מצוות ועזרה לזולת בכל מקום- גם בבית הספר ובכיתה עצמה.
1 צפייה בגלריה
הרב רונן נויבירט ז"ל וגמ"ח הציוד
הרב רונן נויבירט ז"ל וגמ"ח הציוד
הרב רונן נויבירט ז"ל וגמ"ח הציוד
(צילומים: פרטי)
קראו גם >>>>
היא נזכרה באחת המורות שהביאה לחדר המורים קופסה קטנה עם ציוד משרדי וכתבה עליה כי זהו גמ"ח ציוד משרדי עבור המורים לעילוי נשמת אבא שלה. "חשבתי שזה דבר נורא פשוט שהערך שלו ממש חשוב ביותר", היא מספרת.
הרעיון היה לקחת עגלת מדפים ריקה בכיתה, ולהקים עליו גמ"ח דומה לטובת תלמידות הכיתה בפרט, וכלל תלמידות בית הספר. יחד עם תלמידות הכיתה היא החליטה להקדיש אותו לזכר הרב רונן נויבירט ז"ל שנפטר בערב חג הפסח אשתקד.
בתו, אודיה נויבירט היא תלמידה של שירלי וההקדשה התאימה לו מאוד, שכן הרב רונן היה אב מעורב בחייה של אודיה- מכל בחינה שהיא: לימודית, חברתית, רגשית ועוד. "עוד בחייו הוא פעל כדי לחבר ולגשר בין עם ישראל", היא מוסיפה. "ולכן, פעילות הגמ"ח שתורמת ללא הבדל- עדתי, מעמדי ודתי, כולן תורמות וכולן נתרמות". בהתאם לכך, תלמידות הכיתה וההורים שותפים מלאים לגמ"ח ומעבירים ציוד רב לטובתו.
אודיה נויבירט: "זה ממש מרגש אותי. אני שמחה שזה עושה טוב לבנות בכיתה, ולי זה עושה ממש טוב על הלב".
עפרה פאר, מנהלת בית החינוך: "אמית רננים זו משפחה אחת גדולה וזה בא לידי ביטוי בזכות הגמ"ח המשלב בתוכו את ערך הנתינה והמשפחה, שכן הגמ"ח פועל עבור כלל התלמידות לעילוי נשמת הרב רונן, אביה של אודיה. אני שמחה שהתלמידות מעורבות בפעילות הגמ"ח ויכולות להעביר הלאה את הטוב, במקומות אחרים".