מועצת עיריית רעננה אישרה אמש (רביעי) את תקציבה לשנת 2023, זאת למרות שעברו חודשים רבים מהמועד הקבוע בחוק לאישורו. התקציב אושר ברוב קולות על ידי חברי מועצת העיר.
2 צפייה בגלריה
מועצת עיריית רעננה
מועצת עיריית רעננה
מועצת עיריית רעננה
(צילום: עיריית רעננה)
התקציב המאושר מקיים השקעה עירונית בחינוך, בהיקף מתוכנן של כ-358 מליון ש"ח וכולל הקמת מוסדות חינוך והשקעה מרובה בתוכניות חינוך ובטיפוח הפן הרגשי; עוד כולל התקציב הגדלת תקציב תנועות הנוער בתוספת של 136,000 ש"ח לטובת הצטיידות תנועות הנוער במסגרת הבינוי והשדרוג של התנועות.
השקעה נוספת בתחום רווחת הפרט והשירותים החברתיים בהיקף של כ-90 מיליון שקלים, חזות העיר והטיפוח הסביבתי בהיקף כולל של כ- 78 מיליון ש"ח והשקעה בביטחון ובבטיחות התושבים בהיקף מוערך של כ- 26 מיליון שקל.

2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא ראש עיריית רעננה
חיים ברוידא ראש עיריית רעננה
חיים ברוידא ראש עיריית רעננה
(צילום: גיא סידי)

התקציב הכולל השוטף לשנת 2023 נאמד בסך של כ-938 מיליון שקל.
התקציב נבנה בעקבות הערכה חוזרת שביצעה הנהלת העירייה לאומדן ההוצאות בין היתר בהתאם להסכמי השכר החדשים שנקבעו במגזר הציבורי והסכם הסייעות החדש שהתגבש לשכר הסייעות. כן בוצעו התאמות תקציביות בתחומי התרבות, אירועי הספורט, האבטחה הסביבתית ועוד.
קראו גם:
מהעירייה נמסר כי "עיריית רעננה מברכת על אישור התקציב, המבטיח המשך ניהול אחראי ותקין של העיר בכל מישורי העשייה כעיר מובילה בישראל באיכות החיים ובשירות לתושב".