עיריית רעננה יוצאת במהלך ייחודי במטרה לעזור לבעלי העסקים בעיר בתקופה הסגר השני, ותסייע לעסקים בביצוע משלוחים לבתי התושבים ללא תשלום, באמצעות סיוע של עובדי העירייה.
1 צפייה בגלריה
רחוב אחוזה. פטור לשלושה חודשים
רחוב אחוזה. פטור לשלושה חודשים
רחוב אחוזה. משלוחים לבתי התושבים
(צילום: שאטרסטוק)
קראו גם >>
מהעירייה נמסר כי "קיימת חשיבות גדולה בתמיכה בבעלי העסקים הקמעונאיים בעיר, ובמטרה לסייע להם לצלוח את משבר הקורונה ואת תקופת הסגר הנוסף בחגי תשרי, מעודדת העירייה את תושבי העיר לבצע רכישות מהעסקים המקומיים ותחלק בשנית שוברים על סך 100 שקלים על כל קנייה של 200 שקלים בעסקים המקומיים".
כמו כן, יצאה העירייה ביוזמה ייחודית, שנועדה לסייע לכלל הקמעונאים בעיר, ובמיוחד לבתי עסק שאינם מוגדרים כחיוניים ואינם יכולים לפתוח בתקופת הסגר, במטרה לאפשר להם להתפרנס גם בתקופה זו.
במסגרת היוזמה, תסייע העירייה בביצוע משלוחים מהעסק לבתי הלקוחות בעיר בתקופת הסגר ללא תשלום, וזאת בעזרת עובדי העירייה אשר לא נדרשים לעבוד בתקופת הסגר בתפקידם הקבוע.
עובדי העירייה שישתתפו בפרויקט, יסייעו בביצוע משלוחים מבית העסק לבתי התושבים בעיר בימי ובשעות העבודה של העירייה. השירות יינתן לעסקים רעננים, למעט רשתות מזון, ולתושבי העיר בלבד בתקופת הסגר ההתאם למועדי הפעילות אשר יימסרו על ידי המרכז לעסקים, חדשנות ויזמות של עיריית רעננה.