רעננה הפכה להיות עיר ירוקה: עם ציון של 4.3 בכל הפרמטרים במתווה הרמזור חזרה רעננה להיות עיר ירוקה כשלושה שבועות לאחר שהוכרזה כעיר אדומה.
1 צפייה בגלריה
קצב הכפלה מדאיג
קצב הכפלה מדאיג
רעננה עיר ירוקה
(צילום: עיריית רעננה)
קראו גם >>
אחרי הוד השרון, הרצליה וכפר סבא גם רעננה היא עיר ירוקה הבוקר עקב ירידה בשיעור התחלואה ובאחוז הבדיקות החיוביות בעיר. נכון לאתמול בבוקר (רביעי) היו ברעננה כ-215 חולים פעילים וכיום בבוקר ירד שיעור זה לשיעור המוביל, בנוסף לפרמטרים נוספים, לעיר ירוקה במתווה הרמזור.
כמות החולים המאומתים על פי שכונות בעיר (נכון ליום רביעי בבוקר) מרכז 55 קריית דוד רמז 41 קזן 21 קריית שז"ר 13 פרדס משותף 12 קריית הפרחים (2005) 9 ויצמן 7 שיכון אשר 7 לסטר / רבוצקי 7 נווה זמר 6
כמות החולים המאומתים על פי רחובות בעיר: אחוזה 13 קזן 9 פרדס משותף 7 בורוכוב 7 החשמונאים 6 יהודה הלוי 6 קרן היסוד 6 רמב"ם 5 השרון 5 היובל 4
ראש העירייה, חיים ברוידא: "בעבודה מאומצת, שיתוף פעולה מצדכם, אכיפה והסברה משמעותיים וניהול מקצועי, השגנו היום את היעד המבוקש והפכנו לעיר ירוקה. להישג יש משמעות מיוחדת. בעיקר בימים אלו של יציאה מהסגר. צבע העיר ישפיע על ההתנהלות העירונית והחיים של כולנו. הקורונה לא נעלמה. היא עדיין כאן. מעתה יש לנו מטרה לא פחות חשובה לשמור על רעננה ירוקה. תודה לכם תושבי העיר על המשמעת העצמית, ההתגייסות וההקשבה להנחיות. תודה לכל העוסקים במלאכה. נמשיך כך ביחד".