גאווה מקומית, סמל ע' הולך אחרי משפחתו, וסיים קורס צוללן והצטרף למשפחת חיל הים.
1 צפייה בגלריה
סמל ע' מרעננה
סמל ע' מרעננה
סמל ע' מרעננה
(צילום: דובר צה"ל)
קראו גם >>>
לאחרונה הגיע לסיומו קורס צוללן 120, אותו סיימו כ-30 לוחמים. מדובר בקורס מהיוקרתיים והייחודיים בצה״ל, שאליו מתמיינים כל שנה מאות מועמדים. אורך הקורס הינו שנה וחודשיים ומתחלק לשני שלבים מרכזיים - שלב ״בסיסי״ ושלב ״ייעודי״. מדובר בקורס התנדבותי, מאתגר, מקצועי וערכי. עם סיום הקורס, מוענקים לבוגרים דרגת הסמל, רשיון צלילה (שני כוכבים) וסיכת צוללן. בין המסיימים סמל ע', גאווה מקומית מרעננה.
סמל ע' הרחיב בתיכון את לימודיו במקצועות פסיכולוגיה ומוזיקה ונוסף על כך, הוא מנגן בגיטרה מכיתה ח׳. מעבר לשעות הלימודים הוא לקח חלק בתנועת נוער בה התמיד מהיסודי ועד טרם גיוסו. לפני הגיוס למד במכינה קדם צבאית באיזור הצפון.
את זרוע הים סמל ע׳ מכיר מקרוב, והיא לגמרי חלק בלתי נפרד ממשפחתו: אביו היה חובל, אמו שירתה כמש״קית חינוך בזרוע ואחותו שירתה כבקרית שליטה ימית. כאשר שאלנו את ע' אודות הקורס ע' תיאר: "האנשים בקורס הם הכי טובים, חברה איכותיים אשר עושים הכל תמיד במקצועיות הגבוה ביותר וכמובן בשילוב רעות וחברות. אני מלא ציפייה להתחיל את השירות בשייטת, אתן את הכי טוב שלי ובטוח שהשירות יהיה מלא במשמעות ואווירה טובה עם הצוות״.