בלהט הוויכוחים בין שמאל לימין ובין מתנגדי הרפורמה המשפטית לתומכיה, נפגשו תושבי העיר רעננה למפגשי סלון ולשיח של יחידים ושל קבוצות, שכל אחת מהן מייצגת סקטור אחר בחברה הישראלית, לשיחות על הנושאים שמסעירים את עם ישראל בימים אלה.
2 צפייה בגלריה
מפגשי סלון ברעננה
מפגשי סלון ברעננה
מפגשי סלון ברעננה
(צילום: אריה פרידמן)
הפעילות, "גשר בסלון", מתקיימת ביוזמת ארגון "גשר", המחבר בין חלקי העם השונים זה למעלה מ-50 שנים, ותנועת "אנשים, אחים, אנחנו", מתוך מטרה לשמוע את הקולות השונים בעם, ולתת מענה לצורך בקרב קבוצות בחברה הישראלית להקשיב האחד לשני, במטרה ראשית אחת: למנוע קרע בעם.

2 צפייה בגלריה
מפגשי סלון ברעננה
מפגשי סלון ברעננה
מפגשי סלון ברעננה
(צילום: אריה פרידמן)

המטרה בקבוצות, הפועלות בסלונים ביתיים בכל הארץ, היא יצירת דו-שיח אישי ואינטימי. כל סלון מארח בין 20 ל-25 משתתפים ומשתתפות, הבאים מרקעים שונים ואוחזים בעמדות שונות, כאשר דרך השיח המשותף ביניהם, הם מצליחים להתקרב האחד לשני, לקרב את הלבבות ובעיקר להוריד, ולו במעט, את הגובה הלהבות.
קראו גם:
מנכ"ל ארגון "גשר", אילן גאל דור: "כאשר הפוליטיקאים אינם מדברים, מגלה הציבור הישראלי מנהיגות בעצמו, ונפגש לשיחות ולהידברות, במטרה למצוא את המקרב ואת המחבר בין חלקי העם השונים. רק דו-שיח יקרב בין הניצים, וימנע את החרפת המצב החברתי והפוליטי הקשה, שישראל נתונה בו בעת האחרונה".