כשנה לפני הבת מצווה החליטה אלזה שהיא רוצה ליזום ולקדם מעשים חברתיים והיא לא עוצרת כאן, אלזה בחרה לרתום לעשייה המיוחדת את כל החברים והקרובים אליה ביותר ולסחוף אותם למען עשיית הטוב.
2 צפייה בגלריה
אלזה שטיבל. פרויקט בת מצווה
אלזה שטיבל. פרויקט בת מצווה
אלזה שטיבל. פרויקט בת מצווה
(צילום: פרטי)
אחד מהמעשים המרגשים של אלזה הוא השתתפות במרוץ רעננה שיתקיים בשישי הקרוב, כאשר ההשתתפות שלה במרוץ היא במודל תמיכה מיוחד בעמותת סאנרייז, עמותה חברתית היוזמת ומקדמת קייטנות ופעילויות, כולן דו לשוניות וללא עלות, למען ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ולמען האחים והאחיות שלהם.

2 צפייה בגלריה
"אני אוהבת לשמח אנשים"
"אני אוהבת לשמח אנשים"
"אני אוהבת לשמח אנשים"
(צילום: פרטי)

עד כה רתמה אלזה למרוץ מקרוביה למעלה מ-50 חברים וקרובי משפחה. עוד יצוין כי אלזה, שלומדת בבית ספר ביל"ו ברעננה, ערכה הדרכה מיוחדת בפני חבריה לכיתה, בה סיפרה להם על היוזמה שלה ועל פעילות עמותת סאנרייז בישראל.
אלזה שטיבל משתפת: "השנה חשוב לי להקדיש זמן למען קידום מעשים עם ערך. בחרתי בעמותת סאנרייז כי אני רוצה לשמח ילדים חולי סרטן וגם את האחים שלהם, זה מאוד דיבר אלי ואני אוהבת לשמח אנשים".
קראו גם:
מירית פרנקל, מנכ"לית סאנרייז בישראל: "כולנו בעמותת סאנרייז התרגשנו מאוד בעקבות היוזמה המיוחדת של אלזה לרוץ למען ילדי סאנרייז ולגייס את תלמידיה לכיתה על מנת לשמח את ילדי סאנרייז וליצור להם חוויות ילדות בלתי נשכחות. אנו רואים בפעילותה של אלזה דוגמה לערכים של מנהיגות ונתינה ממעלה ראשונה".