אישה נאה מאוד, שליבה נשבר בעבר בעקבות מערכות יחסים לא מוצלחות, החליטה לחשב מסלול מחדש. הפעם, היא אמרה לעצמה, לא אתמקד במראה של הגבר שלי, אלא דווקא באישיות שלו.
ואכן, למרות הרמות הגבה מצד הסביבה, היא נישאה לגבר לא מושך בלשון המעטה והביאה איתו ילד לעולם.
2 צפייה בגלריה
"היו לי ייסורי מצפון, אבל הם נעלמו"
"היו לי ייסורי מצפון, אבל הם נעלמו"
"היו לי ייסורי מצפון, אבל הם נעלמו"
(צילום המחשה: shutterstock)
לתדהמתה, הוא הודיע לה זמן קצר אחרי שהתינוק נולד כי הוא בוגד בה עם אהבה ישנה שלו ומעוניין להתגרש.
לתשובה ולווידוי שלה הוא ממש לא ציפה.
הקשר בין השניים החל כשהאישה ישבה בבית קפה עם חברותיה, והוא היה לבדו בשולחן לצדן.
כשתיקה של אחת החברות נפל על הרצפה ותכולתו התפזרה לידו, הוא קם מייד מכיסאו ועזר לאסוף את החפצים. בעלת התיק פנתה לחברתה הטובה ואמרה לה: "כזה גבר טוב את צריכה, אחד שמיד קם לעזור מבלי שמבקשים ממנו".
קראו גם:
הבנות הזמינו אותו להצטרף אליהן לשולחן, והוא פתח בשיחה עם האישה הנאה.
היא סיפרה לו כי בדיוק נפרדה מגבר שהתעלל בה רגשית, ובו במקום הוא הציע לה להצטרף אליו ליום כייף בספא. האישה אמרה לעצמה, אחרי כל הגברים הבעייתיים שיצאה איתם, אולי כדאי לעשות ניסיון ולצאת עם מישהו טוב לב, אפילו אם הוא אינו נאה במיוחד.
בנוסף, אמרו לה חברותיה, "ברור שהוא לא ישבור את ליבך, ולא צריך להסתכל על הקנקן אלא במה שיש בו. העובדה שהוא לא גבר נאה אינה חשובה כי אפשר להתרגל לכל מראה".
השניים ניהלו רומן, ולאחר כמה חודשים נכנסה האישה להיריון בעקבותיו הם נישאו. זמן לא רב אחרי שהתינוק היפה והחמוד נולד הופתעה האישה לגלות כי בעלה בוגד בה.
"אני לא אדם כזה וברור שזה לא מגיע לך, אבל לפני כחודש פגשתי במקרה את החברה הראשונה שלי", הוא אמר לה. "שנינו כל כך התרגשנו מהפגישה המחודשת. הרגשנו פרפרים בלב והחלטנו לנסות ולהיות שוב ביחד.
החלטנו ללכת עם האהבה שלנו עד הסוף, להתגרש מבני הזוג הנוכחיים שלנו ולחזור ולהיות ביחד. לא סתם הגורל הפגיש אותנו שוב.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"אני ממש מצטער, אבל חשוב לי להיות כן וישר איתך ולא לעשות לך דברים מאחורי הגב. לכן אני משתף אותך כבר בשלב הראשוני ומקווה שתביני ושתתני לי את ברכת הדרך. הכי חשוב שנתגרש יפה למען הילד שלנו, וכדי שנוכל להמשיך ולהיות חברים".
האישה ההמומה הטיחה בו בחזרה: "אני לא מאמינה שעשית לי דבר כזה. התפשרתי על כל כך הרבה דברים כדי להיות איתך, בעיקר בכל הקשור למראה שלך, ואתה בוגד בי ורוצה להתגרש?
"בגלל שאתה כל כך כן איתי, גם לי יש וידוי: אתה לא האבא הביולוגי של הבן שלנו. באמת חשבת שגבר מכוער כמוך יכול להוליד ילד כזה יפה? היו לי ייסורי מצפון בקשר לזה, אבל הם נעלמו. זה העונש שלך".
הגבר עזב את הבית באותו היום, והשניים נמצאים כעת בהליך משפטי ליישוב סכסוך.