המורה המצטיינת של החמ"ד ההתיישבותי לשנת התשפ"א, היא ד"ר שני באבאי, מורה ורכזת האולפן של בית החינוך אמית חברה ומשפט בכפר בתיה רעננה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר שני באבאי. "גאווה ושליחות"
ד"ר שני באבאי. "גאווה ושליחות"
ד"ר שני באבאי. "גאווה ושליחות"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
בכיתת האולפן בבית החינוך אמית חברה ומשפט, לומדים כ-35 תלמידים מכיתות ז'-י' שעלו ממדינות רבות. האולפן משמש עבורם בית חם ומפגש עם השפה העברית. למרות מורכבות בדרכי הלימוד בתקופת הקורונה, צוות האולפן ובית החינוך, ממשיכים לפעול מתוך ראיית טובתם של המשפחות והבנים, ועושים הכול כדי להקל על חבלי הקליטה, תוך מתן מענה רגשי ולימודי כאחד.
בתגובה לזכיה, אומרת ד"ר באבאי: "זכות גדולה נפלה בחלקי, לעמוד בראש צוות האולפן באמית 'חברה ומשפט' ברעננה, ועבודתי מלווה בתחושת שליחות. גאווה לכולנו, לבוא במגע עם המשפחות והבנים היקרים, שעשו את הצעד האמיץ בעלייתם לארץ ישראל. ראויים הם להערכה מיוחדת, שגם בתקופה הקשה הזו של התפשטות נגיף הקורונה, לא ויתרו על הגשמת חלומם לעלות לארץ ישראל, והם מהווים דוגמה ומופת לכולנו. אנו חשים סיפוק רב בעבודתנו ורואים ברכה בעמלנו".
ירון כרמי - מנהל אמית חברה ומשפט כפר בתיה: "שני משקיעה את כל מרצה ונשמתה בקליטת תלמידים עולים מעשרים מדינות שונות. היא בנתה ביחד עם צוותה אולפן לתפארת שמשמש כמגדלור עבור רעננה והסביבה כולה. בתי ספר רבים ממקומות שונים, מגיעים כדי ללמוד אך לקלוט עולים בבת הספר מבחינה רגשית, חברתית ופדגוגית".