צועדים מרעננה לירושלים כאות הוקרה ותרומה: כמדי שנה, בארבע השנים האחרונות לפני חג הפסח, התקיימה צעדת רעננה-ירושלים, ביוזמת עו"ד צביקה רובינשטיין המתגורר ברעננה. הצעדה מתקיימת כאות הוקרה אישי על ההחלמה שלו ממחלת הסרטן והיא מוקדשת לאיסוף תרומות לעמותת המעגל של ג'רמי, ארגון התומך בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן. המשתתפים בצעדה, צעדו במשך שלושה ימים ותרמו 11.5 אלף שקלים לעמותה.
2 צפייה בגלריה
הצעדה הגיעה לירושלים
הצעדה הגיעה לירושלים
הצעדה הגיעה לירושלים
(צילום: פרטי)
בשנת 2019 צביקה ארגן את הצעדה הראשונה בה השתתפות 7 אנשים בלבד, כאירוע הוקרה על החלמתו ממחלת הסרטן. צביקה כינה אז את האירוע - עליית הרגל שלי. השנה השתתפו כ- 50 צועדים, חברים של צביקה, משפחה, קרובים ומתנדבים במעגל של ג'רמי, אשר עשו דרך של 100 ק"מ במשך שלושה ימים (הצועדים יצאו מרעננה ב 12.3 והגיעו לכותל המערבי בירושלים ב 14.3).

2 צפייה בגלריה
בדרך מרעננה לירושלים
בדרך מרעננה לירושלים
בדרך מרעננה לירושלים
(צילום: פרטי)

קראו גם:
פמלה בקר, יו"ר וממייסדות המעגל של ג'רמי, אמרה "מרגש אותי לראות שהקשר שהחל בין צביקה ולבין ג'רמי מהתקופה בה שניהם לקחו חלק בפעילות של תנועת הנוער הציוני בלונדון, ממשיך להחזיק גם היום. הקשר המיוחד הזה מביא מדי שנה כל כך הרבה אנשים לצעוד ביחד, לזכור את ג'רמי ולתמוך בפעילות שלנו. זו זכות עבורנו להיות חלק מהצעדה וההוקרה של צביקה וכל מעגל החברים והצועדים".