רעננה סוערת: התאבדותו של נער בן 13 מרעננה מסעירה את העיר בימים האחרונים. הנער שחגג בר מצווה לפני כשבועיים ולמד בכיתה ז' בבית הספר אמית כפר בתיה שם קץ לחייו בשבת האחרונה לאחר שעבר התעללות חברתית וחרם מצד מי שנחשבו לחבריו: "הגרוע מכל שאותם הילדים צחקו על כך שהתאבד".
2 צפייה בגלריה
בני הנוער מדליקים נר לזכרו של הנער ברחבת יד לבנים
בני הנוער מדליקים נר לזכרו של הנער ברחבת יד לבנים
בני הנוער מדליקים נר לזכרו של הנער ברחבת יד לבנים
(צילום: פרטי)
חברת המשפחה כתבה: "סליחה, מלאך טהור שלא יכולנו להציל אותך מידי חרם אכזרי שעברת...סליחה שנולדת ליקום מלא ברוע, סליחה ומחילה שמערכת החינוך הכושלת במדינת ישראל לא ראתה את הקשיים שחווית סליחה, מלאך טהור!! חרם חרם עד מתי למה ילד טהור וזך אמור לשים סוף לחייו איפה אתם מערכת החינוך...נכשלנו בגדול".
אמא נוספת מהנהגת ההורים העירונית אמרה: "בזמן שכולנו התכוננו לחגיגות פורים, ילד בן 13 התאבד. הוא התאבד בגלל "החברים" שלו שדחפו אותו לזה, בגלל ההורים של אותם הילדים, בגלל החברה שלנו, בגלל דור מקולקל. הגרוע מכל שאותם הילדים צחקו על כך שהתאבד".

2 צפייה בגלריה
אמית כפר בתיה רעננה
אמית כפר בתיה רעננה
אמית כפר בתיה רעננה
(צילום: אסף פרידמן)

אחת האמהות המכירה את הילד כתבה פוסט בפייסבוק: "נושא האלימות, הוונדליזם, סמים ואלכוהול בקרב בני נוער בעיר הוא מחריד. הנושא חייב התייחסות רצינית וטיפול שורש. ראשית נוכחות שוטרים או חברות אבטחה שיהיו ביד לבנים על בסיס קבוע ובעוד מוקדים בעיר כמו הקניון, נווה זמר ועוד. בבית הספר כפר בתיה ביטלו את כל המסיבות והתחפושות ועשו שיח עם הצוותים על האירוע, עצוב מה שקרה לילד שהיה חבר של ילדיי, קשה להרים אותם אחרי אירוע כזה".

קראו גם >>>>

עיריית רעננה הפיצה מכתב להורי בית הספר: "אנו משתתפים בצער משפחת כפר בתיה עם מותו של תלמיד שכבת ז. כולנו שותפים באבלה הכבד של המשפחה אנו מאחלים הרבה כוחות ונחמה ושלא ידעו עוד צער. עם קבלת הידיעה אמית כפר בתיה פתח הערב את שערי בית הספר. התלמידים יכלו להגיע לבית הספר ולקחת חלק בשיחות קבוצתיות או אישיות עם הצוות החינוכי ויוכלו לעשות זאת גם מחר.
"בכל מקרה של דאגה או שאלה הנכם מוזמנים להתקשר ולפנות לצוותי בתי הספר או לשרות הפסיכולוגי 09-8952800 עד השעה 16:00. משעה 16:00 עד לשעה 8:00 בבוקר למחרת ניתן לפנות לשרות הפסיכולוגי דרך המוקד 107.